HOŞGELDİNİZ

Bende size bir iyilik da bundan sonra kendi şiirlerimi buradan paylaşıyorum

Sayfalar

27 Nisan 2010 Salı

DOSTTAN DOSTA

yeditepe dedikleri bu yerden
selam olsun ey dost sana yürekten
halin nice hatrın nice diyerek
bu sözleri sana yazdım en içten



dost sevgisi başka derler eskiler
gerçek dostu bulan gönül hep güler
bir dost bulmak belki bir ömür sürer
benim gerçek dostum sensin sahiden

sabahları esen rüzgar ne hoştur
getirdiği dost kokusu bir hoştur
ey yıldızlar gönül dosttan sarhoştur
içmiştir dost şarabını sevinçten

gözü yaşlı gnlü yaslı dost olmaz
dostun dostsun şu yüreği hiç atmaz
bir dost varsa hayatında, kaybolmaz
dostu ara dostu bulur her yerden

bir dost sana selam yollar dönde bak
dost demişim dost dediysen sende bak
bir dostluk ateşinide sen de yak
kavrulalım bu ateşte sen ve ben
daim olsun dostluğumuz en içten

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder