HOŞGELDİNİZ

Bende size bir iyilik da bundan sonra kendi şiirlerimi buradan paylaşıyorum

Sayfalar

24 Ocak 2011 Pazartesi

SAKIN BAKMAYIN

Sakın bakmayın gözlerimin derinliklerineAnlarsınız sanırım gerçekleri
Üzülmem ama korkarım
Sakın bakmayın nolur
İçimdeki dehşeti görürsünüz
Korkarım, sizde korkarsınız


Sakın bakmayın,
Kalsın size karşı bıraktığım izler
Hep sevin, hep öyle kalın
Sakın bakmayın, korkarım bana benzersiniz
Gerçekleriniz içinizde kalır
Bir maskeyle herşeyi yönetirsiniz
Ben olmak istersiniz
Herşeyi herşeyi yapmak istersiniz
Sakın bakmayın bana öyle
Çözeceksiniz sanırım beni korkarım
Çıkarmak zorunda kalırım maskemi
Üzülmem; ama sizi üzeceğimden korkarım
Sakın bakmayın gözlerimin derinliklerine
Görürsünüz sanırım herşeyi
Titrek damlaların arkasını
Masun çehrelerin gerisini
Korkarım, korkarım tekrar kendim olmaktan
Gizlenmiş gerçeklerime bakmaktan
Sakın bakmayın öyle
Siz baktıkça daha derinlere iner herşey
Daha ha ızdırap verir bana
Korkularım artar
Üzülmem ama ağlarım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder